Viikonloppuna äherrys palkittiin ja sain koneeni toimimaan pitkän tauon jälkeen :) Testailin sit koneen toimivuutta ompelemalla "puuhapusseja" :)

Mun ompelukone on saman ikäinen, kuin minä ja sytytyskin on melkeen yhtä hyvä.. Toimii siis jos toimii ja ehkä joka viidennellä "potkasulla" ja lisäksi käy kova äänisesti :D Melkeen niinku joku valais betonia kun strttaan tätä.. Siksi mulla oliki viikonloppuna asennus eväät ja hyvät sellaset ;)

 

kuva1311-normal.jpg

kuva1313-normal.jpg

kuva1314-normal.jpg

*Harjotukset.. Yhdessä päärynät toisella puolen väärinpäin ja toisessa lipuke väärässä kohdassa ja kolmas kerta sit toden sano :) Kangas ostettu eurokankaasta pari vuotta sitten kun siellä olin työssäoppimassa, että tuskin löytyy enää markkinoilta..

kuva1319-normal.jpg

*Onnistuneet yksilöt :)

kuva1321-normal.jpg

Itelle tein tuon mustavalkoraitaisen :) Sisävuori on äitin työpaikalta hamstratuista verhoista ja kankaan oon ostanu punasen ristin kontista kilotavarana :D Jos vielä muutamat ompelis niitä hamassa tulevaisuudessa olevia markkinoita ja messuja varten, joihin ollaan äitin kaa oltu menossa pitemmän aikaa ja sit vasta silittäisin..