Mää oon sitä mieltä, että jos mun mies sais valita ruuat aina nii meillä ei syötäs ku lihapiirakoita, hampurilaisia, nakkeja ja pitsaa.. Oikeasti aamiaiseksikkin pitsaa?

kuva1526-normal.jpg

*Kuulema tupla juusto :D

Joo ja tuirassa kaverilla kyläillessä toisella kerralla hadiasta mukaan tarttuin rulla puoliksi iltapalaksi ja sit seuraavalla kerralla otettiinki molemmat omat annokset, joista jäi puolet syömättä..

DSCF2117-normal.jpg

Joo ja käytiinhän me tubassa brussilla viime sunnuntaina! Hampurilais brussilla nimittäin :D Ah revittyä possua <3 Jaksoin kaks isoa hampurilaista syödä ja yhen purilaisen täytteen ilman kansia :D ja jälkiruuaksi kahvia, juustokakkua, hedelmiä ja amerikan pannukakkuja siirapilla.. 17€ maksaa sunnuntai brunssi ja suosittelen käymään tsekkaamassa paikan etes kerran, ihan vaikka sisustuksen ja mukavien työntekijöiden takia ;)

Ja sit yhtenä iltana töistä tullessa kokki ystäväni oli laittanu pitsataikinan kohoamaan ja vedettiin pitsaa ja voileipäkakkua..

Pitsassa juustoja, ilmakuivattua kinkkua ja tomaattia :)

DSCF2101-normal.jpg

DSCF2102-normal.jpg

Näitä mun ruokakuvia katellessa moni varmaa miettii minkälainen possu mää oikeen oon? Paljastan, että oon 162cm pitkä ja painan 54kg, mutta ruumiillinen työ ja nopea ruuansulatus nii kelpaa bulkata :D Mää yleensä laitan suuhuni mitä millonki tekee mieli enkä kilojani laske muutenkaan :) Meillä kyllä on vaaka mutta appiukolla viimeksi itseni puntaroin