On ruoka tietenkin! Ja sitä on tullukki sit syötyä ja herkut oon kuvannu vaan tietysti :D

 

Hellettä on riittäny ja mittari valehellu +30 joka päivä ja eilen oli jo pakko saada jäätelöä hikisen palaverin jälkeen kun pikkuveliki tuli sopivasti kylään

kuva1494-normal.jpg

 mutta silti olen neulonut, koska käteni kestää hellettä toisin kuin tämä mun kruunu kynttilä ikkunalaudalla :D

kuva1495-normal.jpg

 

ja lankaakin tähän operaatioon meni 370g, mutta on vielä kasaamista vaille valmis :) Mutta, koska en malta olla kertomatta mitä on luvassa niin paljastettakoot, että tämä on se blogin nimen vaihdon syy ja työn nurja puoli näyttää niinku ;)

kuva1500-normal.jpg

ja sit mää oon vähän syöny lisää mm. bannanilettuja

kuva1477-normal.jpg

jugurttia ja kahvia ennen töihin menoa

kuva1475-normal.jpg

ja tulihan tuo pullaaki leivottua pakastimeen asti viikonloppuna <3

kuva1484-normal.jpg

millo viimeksi oon korvapuusteja tehny :D

kuva1482-normal.jpg