Oon saanu äitiltä näitä keltavihreitä Unikoita mitkä on tullu Kiinasta. Hulpioissa "kuviotekstit" ja vähän roiskeita siellä täällä, näissä kakkoslaatuisissa. Kotona asuessa meillä oli näitä unikoita joka lähtöön ja jossain välissä alkoi vähän saada yliannostusta näistä. Olin tosiaan lyöny nää kankaat läjään kaappin perälle ja unohtanu, että tätä kangasta oli näin paljon vielä jäljellä. Ompelin ekana löydöksen tehtyäni olohuoneeseen uusia tyynyliinoja ja vielä jäin ainakin verhoihinkin asti tätä kangasta :D

Punaisia Unikoita oli myös pikku pätkä toiselle puolelle yhtä tyynyliinaa, kun yhdisti siihen vähän valkoista reunoille. Tuon yhden liinan (punaisen vieressä) olen aiemmin ommellut :)

DSCF1118.jpgDSCF1117.jpgDSCF1110.jpgDSCF1109.jpgDSCF1108.jpgDSCF1107.jpg

Kokeilin myös vaihtaa patteria tommoseen halpaan kelloon ja onnistuin. En tuohon vesitiiviiseen Leijonaan ikinä oo uskaltanu ees itse koskea ja nyt siitä ois timantitki varissu ajan saatossa. Selvää säästöä, kun itse vaihtaa :D

DSCF1060.jpg

Jäi hihat liian tiukoiksi nii leikkasin koko mekon sit ja tein siitä hameen. Loput kankaat käytin pompuloiden valmistukseen :)

DSCF1029.jpgDSCF1024.jpg

Oon kans vähä hortoillu tai jotai. Kaikki ylimääräinen aika hyvin käytetty :)

Näistä kessuistakin oon erotellu jo 18 pienempiin purkkeihin yksin asumaan..

DSCF1071.jpg

Persiljat hyvällä rehotuksella akvaariohuoneistossa, saavat hyvin valoa tuolla kuvunkin alla.

DSCF1070.jpg

Aloen vauvat eroteltuna kimppakämppään. Ei kehdannu noin pieniä yksin viel päästää :D

DSCF1054.jpg

Ryhmät rykelmä, parit isommat vauvat pikku yksiöissä siellä kans..

DSCF1048.jpg

Tuosta toisesta keltaisesta muoviastiasta oon yhden chilin jo yksiöön siirtäny ja toinen ois kohta jo lentoon lähdössä. Hyvä tää ku minä istutan kaiken ihan minne sattuu. Tuo on mehupullo puolitettuna. Hyvää kierrätystä eikä tarvii alle lautasta. Ei passaa kastella liikaa vaan..

DSCF1046.jpgDSCF1045.jpg

Tätä ohraa oon leikannukki jo kerran kun villiintyi. Kissalle kasvatin mutta eipä sitä kiinnostanu.

DSCF1043.jpg

Liisa unilla aina. Se ei oo kovin ahkera ikinä ollu.

DSCF1106.jpg