DSCF1465.jpgDSCF1468.jpgDSCF1466.jpg

Virkkasin tämmösen liinan Virkkausunelmia, Kauneimmat käsityöideat lehden 2019-04 ohjeella. Koukkuni oli kokoa 1,25 :)

Lankoja en tajunnut punnita ja ei löytynyt valmista kehikkoa niin piti sitten rautalangasta väännellä. Ripustin jo makkariin muiden sieppareiden joukkoon, mutta makkariin tulossa muutos samaiselle seinälle niin en ruvennut seinässä edes kuvailemaan. Katsotaan kuvailenko makkaria, kun olen järjestellyt seinät uudelleen :D 

Mulla on ollu monta vuotta makrameen teko vaiheessa ja nyt sit päätin purkaa sen, kun en osannut jatkaa monen vuoden jälkeen. Oli myös trikoo kerännyt kissankarvaa ja pölyä sen verran, että ei seinälle ois enää kehdannu laittaa..

DSCF1484.jpg

Rupesin sitten säänkestävästä propeenista mitä joskus ostanu Biltemasta kokeilemaan kissalle riippujuttua, niin siitä tulikin amppeli. Oikeastaan hyödyllinen tämäkin, vaikka väri on hyvin huomiota herättävä..

DSCF1488.jpgDSCF1486.jpg

Pitänee jatkaa harjoituksia ja ottaa opiskelumateriaalit käyttöön myös kerta niitäki ois. Tehny yhtä ja toista myös kahdella värillä. Niitä kokeiluja oli melkeen kansiollinen, jotka olin vaan unohtunut :D 

Kävin Kontissa kiertelee, kun oli pullaa ja pillimehua tarjoilla ja löysin sieltä mm. tontulle talon. Talon lisäksi en voinut ohittaa tuota ämpäriä, joka on grilli. 4e ja siinä on kantokahvat ja kaikki!  Käytiin se rannassa testailemassa viikonloppuna ja sääskit jätti muhun semmoset jälet ettei ikinä oo nuin pahat ollu :D

DSCF1483.jpg

Perjantai oli myös kansainvälinen donitsipäivä nii eihä sitä voinu töistä lähteä ohittamatta sitä donitsikojua vaan :D

DSCF1480.jpg

Oon myös syöttäny mansikoita vähän kaikille ja etenki itelle. Tuntemattomat kiitteli kans, kun nekin sai osansa. Mun mies kieltäyty näistä herkuista, mutta onneks mun pikkuveli tuli sopivasti kylään niin ei itellä kaikkea tarvinnut syödä :D

DSCF1473.jpg